joojjooo

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Carlsson - 28 februari 2011 16:55

hej alla fina/fula människor!:D

kom hem för typ en timma sen slutade skolan 3 men stannade med juliana och lavin i en timma till :D vi blev nästan utslängda från slöjden jag,bella ocg lavin för att vi garvade så vi nästan ramlade omkull alla tre hahahahhahah ;d sen jag bella,lavin gick t träslöjden och väntade på juliana,fast morgan körde ut oss så vi satt i korridoren,sen vi när juliana kom gick vi t hemvisten,där satt vi med benno,mohammed och mohammed & dampade oss hahahahah BÖÖÖG!! asso lavin din torra humor den knäcker!;D sen efter en timma jag tog sällskap med juliana och lavin hem.....

orkar ej skriva mer nu så bye!

/j c

Av Johanna Carlsson - 25 februari 2011 16:20

lak shoo bloggen sitter i mitt underbara rum och lyssnar på fett bra musik!

dagen har varit underbar i skolan bara lite jobbig och stökig morgon,kom hem från skolan för en timma sen stack me lisa,moa och elise t willys & köpte godis,sen jag gick hem för dom skulle med bussen,det är en sak som är helt sjuk!jag är bjuden på två fester,Razans fest nästa vecka som jag tyvärr inte kan komma på,DAMM IT!!är skiitarg för det,men jag ska t syrran i stockholm och det är roligt :D sen Sirans fest om två veckor som jag som TUR är KAN komma på!!(Y)men jag måste dra nu herrå!

/j c

Av Johanna Carlsson - 24 februari 2011 17:18

har inte bloggat på ett tag?

tänkte sätta igång igen nu,hände så mkt saker igår så att jag inte kunde blogga !

sitter i mitt rum just nu ,fick näsblod igen för en liten stund sen hade varit med mamma på glada saxen för mamma klippte sig så jag kollade på ;D men iaf när jag kom hem så började det blöda jättemkt :/ svimmade nästan asso,jag klarar inte att se blod på mej själv ! idag har man varit på vätterstranden med hela 7:an,på vättern kan man åka skridskor om man vill det var det en del som gjorde men int alla bland annat jag,vi var där t kl 11 då åkte vi t skolan igen och åt sen hade vi håltimma i 2 timmar sen hade vi profil,en superbra dag asso med 7:an ett minne för livet har massa bilder som vi har tagit men dom kommer jag inte lägga ut här !;D

/j c


Av Johanna Carlsson - 22 februari 2011 15:54

hittade ingen rubrik t dagens inlägg men det är ju int det viktigaste!

idag på håltimman så tog jag med lisa och elise hem t mej för moa var i vårdcentralen,vi gjorde inte så mke satt vid datan och jag & elise visade våran dans :D när jag komm hem från skolan för en timma sen så började jag blöda näsblod det blödde i 20 minter,så jag la mej på sängen och fick stop på det,skulle egentligen gått på fotbollstäning vid 5 men jag ska bara ner dit och titta på nu för det är inte bra att springa när man har haft näsblod :/ men iaf ska dra vid halv 5 så jag ska fixa t mej lite nu bah herrå!

/j c


Av Johanna Carlsson - 21 februari 2011 17:26

hej alla människor!

idag vare skola igen då,faktiskt kul för jag saknade skolan lite faktiskt :D elr om jag ska va helt seriös så saknade jag barnarpsgänget asso mina kompisar från barnarp,

nu börjar det närma sig stockholm :D

bara två veckor kvar nu längat sjuukt! vill ni veta vad jag ska göra i stockholm?

aa,det är så att min syrra fia bor i där med sin kille & sina fyra barn så vi ska hälsa p där,har inte sett dom sen vi va i Cypern,sen ska vi göra en annan speciell sak också,jag har ju ringt in till ellos och frågat om hur man gör för att bli katalogmodell och dom sa ju att man skulle ta foton på sej själv och skicka t dom,så när vi är i stockholm ska min systers två döttrar sminka mej och fixa mitt hår och så ska min systers kille fotografera mej med sin systemkamera,så jag längtar jättemkt verkligen :D imon börjar vi skolan kvart i 10,så jävla soft med sovmorgon asso!men surt utan profil :/

bjuder på några bilder..

/j c

  

  




Av Johanna Carlsson - 19 februari 2011 16:42

lakshoo alla människor!

sitter hos min kusin nu vi sitter och bara snackar och flummar oss,pappa är på hockey ,jag kunde inte stava t "hockey" så att jag frågade,min kusin bah "kan du inte stava t det när du går i 7:an"? jag bah "jo,kan du stava t nationalncyklopedin"? hon bah "haha nee"

jaja nu hinner inte jag skriva mer för nu ska vi spela spel så herrå!

/j c

Av Johanna Carlsson - 18 februari 2011 16:50

asso måste säga att ni ska skärpa er!:o

ni måste kommentera annars jag får bloggtorka och då tar jag bort bloggen,det lät kanske hårt men jag tänker inte ha en blogg där ingen kommenterar, hade 3 besökare idag 3 igår och 2 i förrgår,dålig statistik asso :/

5 vänner t mej har en blogg

http://twowayys.bloggplatsen.se    Monicas underbara blogg!

http://petinasaliba.bloggplatsen.se  Petinas roliga blogg!

www.barcelonafan.blogg.se    Jennifers söta blogg!

http://moagreens.blogg.se  Moas trevliga blogg!

www.elizaidrizis.blogg.se  Elizas fina blogg!


dom har jättebra statistik och dom får kommentarer nästan varje dag va äre för fel på min blogg?

kunde vara trevligt om ni kunde länka min blogg t era vänner,iaf nu ska jag ringa juliana! :D

/j c


Av Johanna Carlsson - 17 februari 2011 10:42

jag sitter i mitt rum nu och kollar på en film som heter MAMMUTH den är skiiitbraa,rekommenderar den stort,mke bra film men mke sorgligt i slutet säger inte mer utan ni får titta själva,ska snart göra lite läxor såå trååkk :/

/j c

Presentation


Hej!Jag heter Johanna,och är 14 år,i min blogg får ni läsa vad jag gör,hoppas det gillas!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards