joojjooo

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Johanna Carlsson - 12 februari 2011 18:32

asså förlåt alla,jag skrev ju att jag skulle börja blogg igen men sen glömde jag bara bort det :P

iaf ska berätta lite om igår i skolan,på spanskan hade vi ingen lärare för att åsa va sjuk(Y) så alla stängde in sej i klassrummet oh gick in på datorn oh satte på smartboarden så skulle vi kolla på en film om spanien,men sen kom inna in och sa att hon skulle gå lite emellan klassrummen oh titta så att int vi gjorde nåt dumt hihi ;D

fast det gjorde vi ju iaf,vi satt oh kollade på en film och det var helt tyst i klassrummet,oh gissa vad som händer? jo omar ramlar av stolen,värsta smällen och alla börjar asgarva!!hahaahahaah,och kristian skrattar mest av alla ,omg vilken lektion asså!!efter skolan så kom min lillkusin tilda som skulle sova över natten hos oss ,jag och hon tittade på en film,sen åt vi pizza och sen lockade jag hennes hår,första gången jag lockade nåns hår,hon blev fin men lockarna blev int riktigt som jag ville ha dom menmen,orkar int blogg mer idag så vi hörs imon!

/j c

Presentation


Hej!Jag heter Johanna,och är 14 år,i min blogg får ni läsa vad jag gör,hoppas det gillas!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards