joojjooo

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Johanna Carlsson - 19 januari 2011 18:21

lakshuu bloggen!;D

kom precis hem,har vart ute me shevin och mashail,vi va först i bibblan o vi satt och skickade pinsamma sms t våra kontakter:o

mashail sa att jag skulle skriva "du liknar en åsna" och skicka t julia chamoun,ochja skickade asså det va ju bara skämt,men vi ska säga till alla som vi skickade till imon i skolan att vi bah skämtade,hahahahahah!

men jag svär julia kmr DÖDA mej!:O

för hon tror int att ja skriver sånt,så shevin lovade att hon följer me mej när ja ska snacka me henne,taahahahahahah;D

sen kom nora,bella o razan in i bibblan,och då gick bella in på sin fb och så vi kollade på bilderna nora hade lagt in på fb från cupen i elmia,

jag svär jag va ful på ALLA bilderna,och dom andra va värsta modellerna!!:O<3

sen gick ja,shevin och mashail t willys vi bah gick runt o dampade oss,shevin ställde sig utanför willys o börja sjunga och ja o mashail garvade röven av oss,hahahahahah;)

sen såg vi en gammal tant som stod o rotade i en papperskorg,och vi ropade "hittar du ngt där,fyfan va äcklig du e",sen hon bah blängde på oss,hahahahahah

sen mashail frös och hon sa att jag och shevin skulle köra mashail i en kundvagn så vi letade efter de i willys,sen skulle vi gå hem t shevin o hämta pengar,men sen så orkade vi int va ute mer före va så kallt,så shevin stannade hemma och jag o mashail tog sällskap hem,

nu e jag trött efter denna dagen ska snart äta pizza och mysa framför tvn får se om jag bloggar mer elr int får se!

later

/j c


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Jag heter Johanna,och är 14 år,i min blogg får ni läsa vad jag gör,hoppas det gillas!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards